مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی شاهرود ۱۴۰۰

۱,۷۱۶ بازديد

داوطلبان دکتری که دانشگاه شاهرود یکی از انتخاب های آنان بوده و تراز بالاتر از حدنصاب این دانشگاه را به دست آورده اند ، پس از اعلام نتایج انتخاب رشته به مصاحبه دکتری دانشگاه شاهرود ۱۴۰۰ دعوت شده و می بایست اطلاعات زمان و مکان برگزاری برگزاری مصاحبه ، مدارک مورد نیاز و ... اعلام شده توسط این دانشگاه را مطالعه نمایند .



سازمان سنجش نتایج انتخاب رشته داوطلبان را در دهه دوم شهریور ماه اعلام کرده و کلیه داوطلبانی که دانشگاه شاهرود را در فرم انتخاب رشته دکتری خود آورده اند و براساس کارنامه ، نمره آن ها بالاتر از حدنصاب دانشگاه شاهرود شده باشد می توانند در مصاحبه دکتری این دانشگاه شرکت کنند .

بعد از اعلام نتایج توسط سازمان سنجش ، دانشگاه شاهرود اطلاعیه مصاحبه دکتری 1400 را منتشر خواهد کرد . در این اطلاعیه اطلاعات مهمی مانند : زمان دعوت به مصاحبه ، جزئیات نحوه ارزیابی تخصصی شامل مصاحبه حضوری و آزمون کتبی ( درصورت اعلام ) ، مدارک مورد نیاز برای شرکت در مصاحبه دانشگاه شاهرود ، محل برگزاری مصاحبه ، جزئیات ملاک امتیاز دهی بر اساس سوابق آموزشی و پژوهشی و همچنین آزمون های زبان مورد قبول این دانشگاه اطلاع رسانی می شود .

از آنجا که اطلاع دقیق از زمان و چگونگی برگزاری مصاحبه دکتری دانشگاه شاهرود ۱۴۰۰ به داوطلبان کمک می کند خود را به بهترین نحو برای این رویداد مهم آماده نمایند ، در ادامه جزئیات مصاحبه دکتری دانشگاه شاهرود ۱۴۰۰ شرح داده شده است .

 

اطلاعیه مصاحبه دکتری دانشگاه شاهرود ۱۴۰۰

بدینوسیله به اطلاع پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون دکتری نیمه متمرکز سال ۱۴۰۰ که دارای حد نصاب سنجش علمی کد رشته محل های این دانشگاه می باشند، و کلیه شرایط عمومی و اختصاصی براساس موارد مندرج در صفحات ۱۶ تا ۱۸ دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون ( دفترچه شماره ۱)، ورود به مرحله دکتری را داشته باشند می رساند مرحله دوم این آزمون شامل بررسی سوابق علمی- پژوهشی و توانمندی علمی (مصاحبه) داوطلبان است که توسط دانشگاه صنعتی شاهرود به صورت مجازی و از طریق ثبت نام، تکمیل فرمها و مدارک در سامانه iphd.shahroodut.ac.ir انجام خواهد شد.

 

ثبت نام مصاحبه دکتری 1400 دانشگاه صنعتی شاهرود


لازم است متقاضیان شرکت در مصاحبه دکتری این دانشگاه مراحل ذیل را جهت ثبت نام و شرکت در مصاحبه انجام دهند.

مرحله ۱)- نحوه ورود: متقاضیان لازم است با استفاده از کد ملی (بدون صفرهای اول) وارد سامانه مورد نظر شوند. لازم به ذکر است که سامانه از ۲ خرداد ۱۴۰۰ در دسترس داوطلبان قرار خواهد گرفت.

مرحله ۲)- تکمیل اطلاعات پروفایل شخصی در مرحله بعد لازم است داوطلب اطلاعات پروفایل شخصی خود را تکمیل نماید (ایمیل حتما نوشته شود زیرا کلیه مکاتبات از طریق ایمیل صورت می‌گیرد)

مرحله ۳)- پرداخت هزینه مصاحبه: هر داوطلب موظف است مبلغ ۱۰۰۰۰۰۰ ریال (یکصد هزار تومان) بابت هزینه‌های مصاحبه پرداخت نماید که برای این کار لازم است از بخش پرداخت هزینه اقدام گردد. در پرداخت هزینه به تبصره ذیل توجه شود.

تبصره: داوطلبان برای مصاحبه دوره‌های روزانه و نوبت دوم فقط یک فیش واریز نمایند ولی در صورتی که در دوره‌های پردیس خودگردان شرکت نمایند بایستی یک فیش جداگانه دیگر علاوه بر دوره روزانه و نوبت دوم) پرداخت نمایند.

مرحله ۴)- پر کردن فرم‌های مربوط به مصاحبه: پس از پرداخت هزینه نسبت به پر کردن فرم های مربوطه اقدام نمایند. دقت شود پر کردن فرم‌ها به طور کامل صورت گیرد.

مرحله ۵)- بارگذاری مدارک در قسمت بارگذاری، کلیه مدارک خواسته شده را بارگذاری نمایند. توجه داشته باشید موارد ذیل را در بارگذاری مدارک مورد توجه قرار دهند.

 

مدارک مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی شاهرود


۱- مدرک (گواهینامه موقت یا دانشنامه کارشناسی ارشد (فوق لیسانس)

توجه: معرفی شدگانی که دانشجوی سال آخر دوره کارشناسی ارشد بوده اند، می‌بایست تا تاریخ ۱۴۰۰/۶/۳۱ فارغ التحصیل شوند. در صورت نداشتن مدرک بایستی فرم شماره ۲ این اطلاعیه را کامل و بارگذاری کنند.

۲- مدرک (گواهینامه موقت یا دانشنامه کارشناسی (لیسانس).

تبصره: در صورتی که فارغ التحصیل کارشناسی ناپیوسته باشند باید مدرک کاردانی را نیز بارگذاری نمایند.

۳- شناسنامه و کارت ملی

۴- برای آن دسته از معرفی شدگانی که از امتیاز مربی در این آزمون استفاده نموده اند بایستی مربیان رسمی قطعی و یا رسمی تمامی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و سایر دستگاهها و دانشگاه آزاد اسلامی باشند. لازم به ذکر است که مدرسان و اعضای هیات علمی پیمانی، قراردادی، حق التدریس و دستیاران آموزشی اجازه استفاده از این سهمیه را نداشته اند.

براساس مندرجات دفترچه شماره ۲ سازمان سنجش داوطلبان پذیرش شده با استفاده از سهمیه مربی در کلیه دوره ها روزانه و نوبت دوم) ملزم به پرداخت شهریه مصوب هیات امنا دانشگاه می باشند.

تبصره: مربیان (اعم از رسمی قطعی یا رسمی آزمایشی) در صورتی می توانند در دوره روزانه یا شهریه پرداز ادامه تحصیل دهند که دانشگاه محل خدمت با ادامه تحصیل آنان موافقت نماید و نامه موافقت خود را قبل از ثبت نام در آزمون اعلام
نمایند

۵- مدرک زبان (در صورت داشتن مدرک)

مرحله ۶)- تعیین استاد راهنما: داوطلب پس از بارگذاری مدارک باید بنا به علایق خود اساتید راهنمای خود را به ترتیب اولویت انتخاب نماید. در صورت عدم انتخاب استاد راهنما امکان مصاحبه برای داوطلب وجود نخواهد داشت.

مرحله ۷)- تعیین زمان مصاحبه: در این مرحله داوطلب باید زمان شرکت در مصاحبه را انتخاب نماید.

توجه ۱- فرم های تکمیل شده و مدارک ارسالی توسط کارشناسان دانشگاه بررسی می گردد در صورت نقص در تکمیل فرمها و یا ارسال مدارک ثبت نام اولیه داوطلبان تایید نخواهد شد و این موضوع از طریق ایمیل ثبت شده و به صورت پیام در سامانه ثبت نام به داوطلب اطلاع رسانی خواهد شد. لذا داوطلبان لازم است علاوه بر سامانه، spam ایمیل خود را حتما چک نمایند.

توجه ۲- مصاحبه برای هر داوطلب صرفا یک بار مطابق جدول زمانبندی (جدول شماره ۱) اعلام شده برای هر رشته گرایش انجام خواهد شد. عدم حضور داوطلب در سامانه ثبت نام و مصاحبه حضوری به منزله انصراف وی تلقی شده و برگزاری مجدد جلسه مصاحبه برای داوطلب امکان پذیر نمی باشد.

توجه ۳- نحوه امتیاز دهی سوابق علمی، آموزشی، پژوهشی و مصاحبه بر اساس فرم شماره ۱ خواهد بود.

توجه ۴- راهنمای کار با سامانه در خود سامانه وجود دارد و داوطلبان در صورت برخورد با هر مشکلی می توانند از فایل راهنمای مذکور استفاده نمایند.

توجه ۵- از آنجایی که مصاحبه به صورت مجازی می باشد و لازم است متقاضی به صورت ویدئو کنفرانس با مصاحبه کنندگان در تماس باشد. لطفا در زمان مصاحبه غیر حضوری از قبیل اینترنت پرسرعت، کامپیوتر یا لپ تاپ، دوربین و میکروفن فراهم باشد.

 

زمان مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی شاهرود


مصاحبه های دکتری از ۹ خرداد آغاز خواهد شد. تاریخ‌های مصاحبه آزمون دکتری نیمه متمرکز سال  ۱۴۰۰ دانشگاه صنعتی شاهرود به شرح جدول زیر است:

 

 

منبع : سایت دانشگاه شاهرود

 

برای مطالعه متن کامل اطلاعیه دعوت به مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی شاهرود 1400 کلیک کنید.

 

حتما بخوانید: صفر تا صد مصاحبه دکتری

 

 

 

 

مشاوره مصاحبه دکتری دانشگاه شاهرود ۱۴۰۰

داوطلبانی که قصد شرکت در مصاحبه دانشگاه شاهرود را دارند ، می بایست حتما فرم بررسی صلاحیت عمومی دکتری را در سایت سازمان سنجش در تاریخ تعیین شده تکمیل نمایند . از آنجا که در سال 99 برگزاری مصاحبه دکتری به شیوه مجازی در دستور کار قرار گرفته است ، به داوطلبان توصیه می شود که هنگام آماده شدن برای مصاحبه و فراهم کردن مدارک لازم برای مصاحبه دکتری ، نکات ویژه شیوه برگزاری مصاحبه مجازی را در نظر داشته باشند .

 علاوه بر این داوطلبانی در انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد شرکت کرده اند نیز می توانند خود را به طور جداگانه برای  مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد آماده کرده و شانس خود را برای قبولی در مقطع دکتری این دانشگاه امتحان نمایند . در صورت داشتن سوال در هر یک از این مراحل می توانید با مرکز مشاوره تحصیلی هیوا تماس گرفته و پاسخ پرسش های خود را دریافت نمایید . همچنین آخرین اخبار پیرامون رویدادهای آزمون دکتری از کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دکتری تخصصی هیوا اطلاع رسانی می شود .

 

با توجه به اینکه در برنامه زمانی مرحله مصاحبه توسط برخی از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی امکان تغییر وجود دارد ، به کلیه داوطلبان توصیه می‌گردد حتما قبل از فرا رسیدن زمان مصاحبه ، به سایت اطلاع‌رسانی دانشگاه مربوطه مراجعه نمایند .

 

در ادامه بخوانید: همه چیز درباره مصاحبه مجازی دکتری سراسری

 

 

 




سوالات متداول

 

1- ✔️ مصاحبه دکتری دانشگاه شاهرود چه زمانی برگزار می شود ؟

✔️ پس از اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری توسط سازمان سنجش ، دانشگاه شاهرود طی اطلاعیه ای برنامه زمانبندی برگزاری مصاحبه دکتری را اعلام می کند که جزئیات آن در متن مقاله موجود است .



2- ✔️ داوطلبان شرکت در مصاحبه دکتری دانشگاه شاهرود چه مدارکی را باید ارائه دهند ؟

✔️ دانشگاه شاهرود در اطلاعیه خود مدارک لازم برای مصاحبه دکتری را اعلام کرده که فهرست کامل آن در متن مقاله ذکر شده است .



3- ✔️ هزینه شرکت در مصاحبه دکتری دانشگاه شاهرود چه مقدار است ؟

✔️ داوطلبانی که قصد شرکت در مصاحبه دکتری دانشگاه شاهرود را دارند باید مبلغ معینی را واریز نمایند که مقدار دقیق آن در این مطلب اطلاع رسانی شده است .

منبع : مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی شاهرود ۱۴۰۰

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.