دانلود دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99

۲,۵۲۶ بازديد


چند روز بعد از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری ، دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد از طریق سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد منتشر می شود و داوطلبانی که با توجه به کارنامه اولیه کنکور سراسری ۹۹ مجاز به انتخاب رشته شده اند می توانند کد رشته محل های مورد نظر خود را در فرم انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 وارد کنند .


با اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 99 همه ی داوطلبان شرکت در کنکور نظام قدیم و نظام جدید که در جلسه کنکور حاضر بودند و برای آن ها کارنامه اولیه صادر شده است می توانند فرم انتخاب رشته دانشگاه آزاد را تکمیل کنند . هرچند که آزمون کنکور سراسری و دانشگاه آزاد با هم ادغام شده ، ولی مرحله انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۹۹ به صورت مجزا از انتخاب رشته کنکور سراسری و در سایت دانشگاه آزاد انجام می شود .

داوطلبان انتخاب رشته دانشگاه آزاد می بایست با استفاده از کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد که در انتهای کارنامه اولیه کنکور 99 درج شده ، وارد سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org  شوند و دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد را دانلود و بعد از مطالعه شرایط و ضوابط انتخاب رشته خود را انجام دهند .

داوطلبانی که قصد شرکت در انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۹۹ را دارند ، دقت داشته باشند ، با توجه به اینکه دانشگاه آزاد جزو دانشگاه های غیر دولتی و شهریه پرداز است ، تحصیل در هر کدام از رشته محل های آن دانشگاه نیاز به پرداخت شهریه ای تحت عنوان شهریه دانشگاه آزاد دارد . در ادامه این مقاله لینک دانلود دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۹۹ را در اختیار متقاضیان قرار داده ایم .


چند روز بعد از انتشار کارنامه اولیه کنکور سراسری 99 ، دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد منتشر می شود این دفترچه شامل شرایط و ضوابط انتخاب رشته ، لیست رشته های ارائه شده و ظرفیت هر رشته محل ، جنسیت و نوع پذیرش و سهمیه های موثر می باشد که داوطلبان می توانند این دفترچه رو دانلود و در مهلت انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۹۹ که از طریق اطلاعیه های سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اعلام می شود ، وارد سایت azmoon.org شوند و نسبت به ثبت کد رشته محل های انتخابی خود در سایت مذکور اقدام کنند . 

 

معمولا انتخاب رشته دانشگاه آزاد بعد از انتخاب رشته کنکور سراسری انجام می شود . سال گذشته دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد چند روز بعد از قرار گرفتن لینک دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری ، در دهه سوم مرداد ماه منتشر شد پیش بینی می شود امسال هم در همین بازه زمانی داوطلبان بتوانند دفترچه راهنمای انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۹۹ را از سایت مذکور دریافت و برای انتخاب رشته اقدام کنند .



در حال حاضر لینک دانلود دفترچه دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 فعال نشده است .


 داوطلبان دقت داشته باشند ، بر خلاف دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 99 که برای هر گروه آزمایشی یک دفترچه جدا منتشر می شود ، دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد برای همه ی گروه های آزمایشی تجربی ، ریاضی ، انسانی ، هنر و زبان به صورت تمام وقت و پاره وقت ، داخل یک دفترچه دسته بندی شده و کافیه هر داوطلب با توجه به کنکور گروه آزمایشی خود ، کد رشته محل های مورد نظرش را انتخاب و بعد از اولویت بندی در فرم انتخاب رشته دانشگاه آزاد ثبت کند . 

با توجه به اهمیت انتخاب رشته دانشگاه آزاد ، سامانه مشاوره تحصیلی هیوا کلیه فاکتور های مهم و تاثیر گذار در قبولی اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد را در مقاله ای گرد آوری کرده که مطالعه این مقاله را به علامندان به تحصیل در این دانشگاه توصیه می کنیم . 

 

 
در ادامه بخوانید: راهنمای جامع مشاوره انتخاب رشته دانشگاه آزاد هیوا
 در نظر داشته باشید داوطلبان می توانند با استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران سامانه مشاوره تحصیلی هیوا در ارتباط باشند تا انتخاب رشته ای دقیق و منطقه ای را با این کارشناسان پشت سر بگذارند  .

سوالات متداول

1- همه ی داوطلبانی که در کنکور سراسری شرکت کردند ، می توانند در انتخاب رشته دانشگاه آزاد شرکت کنند ؟
خیر ، تنها داوطلبانی می توانند در انتخاب رشته دانشگاه آزاد شرکت کنند که با توجه به کارنامه اولیه کنکور سراسری ، کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد برای آن ها تعریف شده باشد که توضیحات تکمیلی در این مقاله ارائه شده است .

 

2- دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد در چه سایتی منتشر می شود ؟
در سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد منتشر می شود که لینک دانلود آن در این مقاله قرار گرفته شده است .

3- دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد در چه زمانی منتشر می شود ؟
این دفترچه هم زمان با شروع انتخاب رشته منتشر می شود که زمان دقیق آن در مقاله بیان شده است .

منبع : دانلود دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.