ثبت نام آزمون استخدامی بانک رفاه کارگران 99

۳,۰۱۴ بازديد

بانک رفاه جهت تامین نیروی انسانی خود از بین افراد واجد شرایط اقدام به جذب نیرو از طریق برگزاری آزمون می کند . علاقه مندان به شرکت در ثبت نام آزمون استخدامی بانک رفاه می بایست در زمان مقرر به سایت نام نویسی این آزمون مراجعه کرده و پس از پرداخت هزینه ثبت نام نسبت به وارد کردن اطلاعات و مدارک خود در سایت مذکور اقدام نمایند .



بانک رفاه کارگران یک بانک دولتی و با هدف کمک به تامین رفاه و ایجاد تسهیلات برای رفع نیازمندی کارگران ، فعالیت های مالی و خدمات بانکداری خود را از سال 1340 آغاز کرد . این بانک در سال ۹۹  تصمیم به تامین بخشی از نیروی انسانی در چهارچوب قوانین وضع شده ، گرفته است که برای این منظور اقدام به برگزاری آزمون استخدامی بانک رفاه شامل آزمون کتبی و مصاحبه حضوری کرده است .

داوطلبان علاقه مند به شرکت در ثبت نام آزمون استخدامی بانک رفاه می بایست پس از مطالعه شرایط مدون و با آگاهی از تمامی قوانین وضع شده برای این آزمون با مراجعه به سایت سازمان سنجش که مجری برگزار کننده این آزمون است ، نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند . ورود به صفحه ثبت نام در قبال پرداخت هزینه ثبت نام آزمون استخدامی بانک رفاه 99 امکان پذیر است . در ادامه این مقاله زمان ، نحوه و شرایط ثبت نام آزمون استخدامی بانک رفاه ۹۹ را شرح داده ایم .

 

زمان و نحوه ثبت نام آزمون استخدامی بانک رفاه 99

 مطابق اطلاعیه منتشر شده در سایت بانک رفاه به آدرس refah-bank.ir ، زمان شروع ثبت نام آزمون استخدامی بانک رفاه 99 از روز یکشنبه مورخ 12 مرداد می باشد و داوطلبان تا 22 مرداد ماه فرصت خواهند داشت تا با مراجعه به سایت refah-bank.ir ثبت نام خود را انجام دهند . همچنین لینک دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدام بانک رفاه از 10 شهریور ماه بر روی سایت بانک رفاه فعال می شود و روز جمعه 13 شهریور ماه زمان برگزاری آزمون است .

 

 نحوه ثبت نام آزمون استخدامی بانک رفاه ۹۹ به این صورت است که داوطلبان در گام اول باید به سایت بانک رفاه کارگران به آدرس refah-bank.ir مراجعه کرده و با مطالعه اطلاعیه مربوطه از شرایط و مدارک ثبت نام و عنوان های شغلی ارائه شده در آزمون سال جاری مطلع شوند .

 

 داوطلبان در صورت دارا بودن شرایط ثبت نام ضروری است هزینه ثبت نام آزمون استخدامی بانک رفاه 99 را به مبلغ 80 هزار تومان پرداخت نموده تا بتوانید وارد سایت ثبت نام شوند . پس از ورود به سایت اطلاعات و مدارک خواسته شده را به دقت وارد نموده و پیش از تایید از صحت اطلاعات ثبت شده اطمینان حاصل کنید . در نهایت داوطلبانی که بتوانند کد رهگیری دریافت نمایند به منزله اتمام پروسه ثبت نام با موفقیت است .

 

برای ورود به سامانه ثبت نام آزمون استخدامی بانک رفاه کارگران 99 کلیک کنید .

 

 داوطلبان می توانند علاوه بر آزمون استخدامی بانک رفاه 99 در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی سال 99 نیز نام نویسی کرده و شانس پذیرش خود را در این آزمون امتحان کنند .

حتما بخوانید: ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

 

 

 

 

شرایط ثبت نام آزمون استخدامی بانک رفاه 99

 هر ساله داوطلبان زیادی درصدد استخدام در بانک های مختلف کشور از جمله بانک رفاه هستند . با توجه به تعداد کثیر داوطبان شرایط ویژه ای برای استخدام در بانک رفاه وضع شده است که داوطلبان علاوه بر شرایط عمومی ملزم به دارای بودن شرایط اختصاصی نیز هستند . از جمله مهم ترین شرایط اختصاصی به موارد زیر می توان اشاره کرد :

 

 

 داشتن تابعیت کشور ایران

 تعهد و التزام عملی به نظام جمهوری اسلامی ایران

 اعتقاد به دین اسلام و یا یکی از ادیان رسمی کشور ایران

 دارا بودن کارت پایان خدمت و یا داشتن کارت معافیت دائم غیر پزشکی حداکثر تا پایان مهلت ثبت نام

 دارا بودن حداکثر 28 سال سن برای دارندگان مدرک کارشناسی ( متولدین 22 / 5 / 71 به بعد )

 دارا بودن حداکثر 30 سال سن برای دارندگان مدرک کارشناسی ارشد ( متولدین 22 / 5 / 69 به بعد )

 پذیرش فارغ التحصیلان دوره کارشناسی‌ و یا کارشناسی ارشد از دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم با حداقل معدل 15

 برخورداری از سلامت جسمانی و روانی لازم برای انجام کار در بانک

  عدم محرومیت از استخدام در ادارات و سازمان های دولتی

 

هم چنین داوطلبان می توانند با ثبت نام در آزمون استخدامی بخش خصوصی ۹۹ شانس خود را برای استخدام در شرکت ها و ارگان های متقاضی جذب نیرو در سال جاری امتحان کنند .

بیشتر بخوانید: ثبت نام ازمون استخدامی بخش خصوصی

 

اگر پس از مطالعه مقاله ثبت نام آزمون استخدامی بانک رفاه کارگران 99 ، سوالی در این مورد دارید جواب آن را از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا جویا شوید . همچنین خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا پل ارتباطی مشاوران تحصیلی هیوا با شماست .

 

 هم چنین داوطلبان آزمون استخدامی بانک رفاه کارگران ۹۹ ، با ثبت نام در ازمون استخدامی مشاوران رسمی مالی و مالیاتی کشور در سال ۹۹ می توانند با طی مراحل استخدام این سازمان ، در رشته های شغلی ارائه شده این سازمان استخدام شده و فعالیت کنند .

 

در ادامه بخوانید: آزمون استخدامی مشاوران رسمی مالیاتی ایران

 

 




سوالات متداول

 

1- ✔️ ثبت نام ازمون استخدامی بانک رفاه کارگران چه زمانی انجام می شود ؟

✔️ ثبت نام آزمون استخدامی این بانک سالیانه یکبار در بازه زمانی تعیین شده از سوی بانک رفاه کارگران ، انجام می شود که به محض مشخص شدن زمان دقیق در این مقاله اطلاع رسانی می شود .



2- ✔️ با چه مدارکی می توان در آزمون استخدامی بانک رفاه کارگران ثبت نام کرد ؟

✔️ داوطلبان فارغ التحصیل مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد با رعایت سایر شرایط اعلام شده در این مقاله ، می توانند در آزمون سال جاری ثبت نام کنند .



3- ✔️ ثبت نام آزمون استخدامی بانک رفاه به چه صورتی انجام می شود ؟

✔️ ثبت نام این آزمون به صورت اینترنتی انجام می شود که به محض آغاز ثبت نام ، لینک ورود به سامانه آزمون در این مقاله فعال می شود .

منبع : ثبت نام آزمون استخدامی بانک رفاه کارگران

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.