سامانه وادانا دانشگاه آزاد vadamap.iauec.ac.ir

۲,۸۲۲ بازديد

سامانه آموزش مجازی و واحد الکترونیکی یکپارچه دانشگاه آزاد اسلامی ( وادانا ) ، به منظور یکپارچه سازی و بهبود سطح کیفی آموزش های غیر حضوری و برخط دانشگاه آزاد ، راه اندازی شده است . برای ترم تحصیلی جدید سال 99 - 1400 دانشگاه آزاد ، دانشجویان می توانند با ورود به سایت vadana از آموزش های برخط ارائه شده استفاده کنند .



دانشگاه آزاد با تعداد بالای دانشجویان و واحد های آموزشی پراکنده در سراسر کشور و شهرهای مختلف ، به منظور سهولت امور آموزشی و دانشجویی ، معمولا زیر ساخت ها و سامانه های الکترونیکی خود را دائما بروزرسانی کرده و بهبود می بخشد . یکپارچه سازی آموزش های غیر حضوری و مجازی سال تحصیلی 99 - 1400 یکی از چالش هایی است که دانشگاه آزاد با آن رو به رو می باشد .

نیمسال دوم سال تحصیلی گذشته دانشگاه آزاد نیز به صورت غیر حضوری و مجازی از طریق سامانه " LMS " دانشگاه آزاد برگزار شد . حال این دانشگاه با بهبود زیر ساخت های این سامانه و یکپارچه سازی هر چه بیشتر آموزش ها و امکانات سامانه وادانا را جایگزین این سامانه کرده است .

با توجه به اهمیت آشنایی دانشجویان مقاطع مختلف دانشگاه آزاد با سایت vadana ، در ادامه این مقاله مراحل و راهنمای تصویری نحوه ورود به سامانه وادانا دانشگاه آزاد به نشانی vadamap.iauec.ac.ir را ارائه داده ایم .

 

نحوه ورود به سامانه وادانا دانشگاه آزاد vadamap.iauec.ac.ir

همانطور که پیش از این نیز اشاره شده است ، آموزش های برخط نیمسال گذشته دانشگاه آزاد از طریق سایت lmsmap.iauec.ac.ir انجام شده است . دانشجویان دانشگاه آزاد با ورود به این سامانه و انتخاب سایت استان محل تحصیل خود می توانستند در کلاس های غیر حضوری و آنلاین حاضر شوند .

 

 با توجه به کاستی های موجود در این سامانه و برخی اشکالات گزارش شده از سوی دانشجویان ، دانشگاه آزاد با راه اندازی سامانه ای پیشرفته تر ، خدمات ارائه شده به دانشجویان را بهبود داده است . سایت وادانا دانشگاه آزاد سامانه جدید جایگزین سایت lmsmap.iauec.ac.ir می باشد .

 

 مراحل ورود به سامانه وادانا دانشگاه آزاد vadamap.iauec.ac.ir :

1 - ورود به سایت اصلی وادانا به نشانی vadamap.iauec.ac.ir

2 - انتخاب استان و واحد محل تحصیل از روی نقشه ارائه شده

3 - ورود به سامانه با درج نام کاربری و رمز ورود

4 - مشاهده آموزش های ارائه شده برای دانشجو و حضور در جلسات

 

 نام کاربری و رمز ورود به سامانه وادانا می تواند یکی از حالت های زیر باشد :

 نام کاربری : شماره دانشجویی / رمز عبور : کد ملی

 نام کاربری : کد ملی / رمز عبور : کد ملی

 نام کاربری : کد ملی / رمز عبور : شماره موبایل

 

 دانشجویان دانشگاه آزاد می توانند از طریق ورود به سامانه آموزشیار برای انجام امور دانشجویی خود مانند پرداخت شهریه ، انتخاب واحد ، ارزشیابی اساتید و ... اقدام کنند و لذا توصیه می شود پیش از اقدام به انجام امور خود در سامانه آموزشیار نخست مقاله زیر را مطالعه کرده و سپس وارد سایت شوند .

حتما بخوانید: سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد

 

 

راهنمای تصویری نحوه ورود به سامانه وادانا دانشگاه آزاد vadamap.iauec.ac.ir

 همانطور که توضیح داده شد آموزش های مجازی دانشگاه آزاد از طریق سامانه وادانا به نشانی vadamap.iauec.ac.ir انجام می شود . دانشجویان این دانشگاه پس از انتخاب واحد و پرداخت شهریه دانشگاه آزاد می بایست طبق تقویم آموزشی اعلام شده از سوی واحد محل تحصیل در کلاس های مجازی شرکت کنند .

 

 به منظور سهولت ورود دانشجویان به سامانه وادانا دانشگاه آزاد و آگاهی از بخش های مختلف ، امکانات و آموزش های این سایت ، در ادامه راهنمای تصویری نحوه ورود به سامانه وادانا دانشگاه آزاد به نشانی vadamap.iauec.ac.ir را ارائه داده ایم .

 

 

1 - جست و جوی عبارت " vadamap.iauec.ac.ir " در کادر بالایی و یا میانی مرورگر

 

 

2 - ورود به سامانه وادانا و انتخاب استان محل تحصیل از روی نقشه ارائه شده

 

 

3 - انتخاب واحد محل تحصیل از لیست ارائه شده

 

 

4 - ورود به صفحه اختصاصی واحد محل تحصیل و وارد کردن نام کاربری و رمز ورود

 

 

5 - ورود به صفحه شخصی و انتخاب درس مورد نظر از میان گزینه های ارائه شده

 

 

6 - انتخاب شماره کلاس و ورود به صفحه بعدی

 

 

 7 - انتخاب گزینه پیوستن به کلاس

 

 

8 - ورود به کلاس با انتخاب گزینه " open in application "

 

 

برای ورود به سامانه وادانا دانشگاه آزاد کلیک کنید .

 

 دانشگاه آزاد آزمون های پایان ترمی  که به صورت مجازی بوده را از طریق سامانه سیدا برگزار کرده است . این سامانه علاوه بر آزمون های مجازی پیش از این برای انجام امور دانشگاهی و دانشجویی نیز کاربرد داشته است .

حتما بخوانید: سامانه امتحانات مجازی دانشگاه آزاد

 

 

 

 

اگر پس از مطالعه مراحل ورود به سامانه وادانا دانشگاه آزاد vadamap.iauec.ac.ir برای ورود به این سایت دچار مشکلی شدید می توانید از طریق تماس تلفنی با کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا پاسخ سوالات خود را دریافت کنید . هم چنین آخرین اخبار مرتبط با دانشگاه آزاد در کانال تلکرام و صفحه اینستاگرام دانشگاه های هیوا اطلاع رسانی می شود .

 

 

 




سوالات متداول

 

1- ✔️ آموزش های مجازی و غیر حضوری دانشگاه آزاد از چه طریقی انجام می شود ؟

✔️ آموزش های مجازی این دانشگاه از طریق سامانه وادانا دانشگاه آزاد انجام می شود که نحوه ورود به این سایت در مقاله ارائه شده است .



2- ✔️ سامانه وادانا و سامانه LMS دانشگاه آزاد چه تفاوتی با هم دارند ؟

✔️ همانطور که در این مقاله اشاره شده است سامانه وادانا جایگزین سامانه LMS شده و نسخه بهبود یافته و پیشرفته سایت قبلی می باشد .



3- ✔️ داوطلبان برای ورود به سامانه وادانا به چه اطلاعاتی نیاز دارند ؟

✔️ داوطلبان برای ورود به این سامانه به نام کاربری و رمز ورد نیاز دارند که جزئیات دریافت این اطلاعات در این مقاله ارائه شده است .

منبع : سامانه وادانا دانشگاه آزاد vadamap.iauec.ac.ir

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.