ظرفیت اولیه پذیرش دانشجو در آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱

۱,۳۹۹ بازديد
سایت سازمان سنجش پزشکی کشور، در طی اطلاعیه ای ظرفیت اولیه پذیرش دانشجو در رشته های دکتری تخصصی وزارت بهداشت ۱۴۰۱ دوره های عادی و شهریه پرداز را اعلام نمود. تعداد ظرفیت های اعلام شده جهت آگاهی داوطلبان بوده و ممکن است تغییراتی در برخی از آن ها رخ دهد.

ظرفیت اولیه پذیرش دانشجو در آزمون دکتری وزارت بهداشت 1401 از طریق سایت سنجش پزشکی اعلام شد .

متن اطلاعیه به شرح زیر است :


1 .فهرست دانشگاه های پذیرنده اولیه بوده و ممکن است در اعلام نهایی تغییراتی در رشته های مختلف ( بـر حسـب شـرایط دانشگاه ها ) انجام شود . از جمله افزوده شدن دانشگاه هایی که بعد از این تاریخ مجوز  پذیرش دریافت می نمایند و یا برخـی از دانشگاه ها که به دلایل گوناگون علمی و اجرایی حذف می شوند . بدیهی است اعلام فهرسـت دانشگاه های پذیرنـده و ظرفیت های مربوطه در این مرحله صرفاً برای آگاهی کلی داوطلبان بوده و حقی برای داوطلب ایجاد نمیکند .

تغییـرات احتمالی در ظرفیت های پذیرش تا زمان انتخاب رشته محل توسط داوطلبان از طریق اطلاعیه های مرکز سنجش آمـوزش پزشکی اطلاع رسانی خواهد شد .

2 .پذیرش در دانشگاه ها یا مراکز شامل : ارتش ، انستیتو پاستور ایران ، بقیه اله ، دانشگاه آزاد ، دانشگاه تربیت مدرس ، دانشـگاه شاهد ، سازمان انتقال خون ایران ، مرکز قلب شهید رجایی و مؤسسه سرم سازی رازی از طریق وزارت بهداشت انجام شـده ولی سایر شرایط از جمله خدمات و امکانات رفاهی تابع ضوابط و قوانین آن مؤسسه بـوده و داوطلبـان مـی تواننـد جهـت کسب اطلاع بیشتر به آن دانشگاه یا مرکز ( و یا سایت مربوطه ) مراجعه فرمایند .

وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشـکی هیچگونه مسئولیتی در خصوص شرایط خاص این مؤسسات نخواهد داشت .

3 .دانشگاه های علوم پزشکی کشور تعهدی در قبال اسکان و تأمین خوابگاه ندارند و بر اساس امکانات موجود ، خوابگـاه در اختیار دانشجو قرار می دهند . لذا داوطلبان جهت دریافت اطلاعات بیشتر به سایت اینترنتی دانشگاه یـا مرکـز مـورد نظـر مراجعه کنند .

دبیرخانه شورای آموزش علوم پایه پزشکی ، بهداشت و تخصصی و همچنین مرکز سنجش آمـوزش پزشـکی
در مورد ارائه یا عدم ارائه خوابگاه هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت .

4 .تحصیل در دانشگاه علوم پزشکی بقیه اله برای اعضای رسمی سپاه با ارائه مجوز شرکت در آزمـون از معاونـت بهداشـت ، درمان و آموزش پزشکی سپاه و همچنین سایر نیروهای مسلح شامل اعضای رسمی ارتش ، نیروی انتظامی و وزارت دفـاع با ارائه مجوز شرکت در آزمون از رده خدمتی مربوطه و تایید لیست شرکت کنندگان توسط دانشگاه علوم پزشکی بقیه اله با پرداخت شهریه در قالب قرارداد آموزشی انجام خواهد شد .


منبع : ظرفیت اولیه پذیرش دانشجو در آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.