راهنمای ثبت نام آزمون تیزهوشان سال

۱,۸۲۸ بازديد

نحوه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان چه در پایه هفتم و چه در پایه دهم اینترنتی و از طریق سامانه مرکز سنجش پذیرش استعداد های درخشان صورت می گیرد . متقاضیان شرکت در این آزمون می بایست در زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱​ با مراجعه به این سایت و وارد نمودن کد ملی و رمز همگام ، ثبت نام خود را تکمیل نمایند .



در سال های گذشته نحوه ثبت نام و برگزاری آزمون تیزهوشان با تغییرات گسترده ای مواجه شده و  آزمون استعداد تحصیلی تیزهوشان ششم به هفتم حذف و برای پذیرش دانش آموزان در مدارس تیزهوشان دوره اول متوسطه ، آزمون سنجش هوش برگزار می شود .

آزمون تیزهوشان برای ورودی های سال 1400 - 1401 نیز ممکن است در نحوه ثبت نام و برگزاری آزمون مجددا با تغییراتی رو به رو شود . ثبت نام آزمون تیزهوشان برای دانش آموزان پایه ششم و نهم ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱​ از طریق سایت ثبت نام تیزهوشان به نشانی azmoon.medu.ir انجام می شود .

داوطلبان با مراجعه به این سایت ابتدا باید اطلاعات دانش آموزی خود را وارد کنند تا ثبت نام خود را برای شرکت در آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی و آزمون تیزهوشان نهم به دهم  ثبت کنند . شایان ذکر است داوطلبان همزمان با ثبت نام می بایست نسبت به پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان اقدام نمایند . در ادامه این مقاله به بررسی نحوه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱​ و راهنمای تصویری آن پرداخته ایم .

 

راهنمای تصویری نحوه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 1400 - 1401

داوطلبان آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱​ می بایست پس از مراجعه به سایت azmoon.medu.ir و انتخاب پایه مورد نظر خود ، مطابق تصاویر زیر مراحل ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

 

 

نحوه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

 

 

۱ابتدا وارد سایت azmoon.medu.ir شده و کد ملی و رمز عبور همگام خود را وارد نمایید

 

 

نحوه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 1400 - 1401

 

 

۲در این مرحله می بایست ضوابط و شرایط ثبت نام را مطالعه نموده سپس موافقت خود را اعلام نمایید و در انتها روی گزینه ذخیره و بعدی کلیک کنید .

 

 

 نحوه ثبت نام مدارس تیزهوشان ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

 

 

۳در این مرحله داوطلب می بایست تمامی اطلاعات فردی و دانش آموزی و فایل عکس داوطلبی خود را وارد نماید .

 

 

نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان 1400 - 1401

 

 

۴در این مرحله داوطلب می بایست فرم مربوط به مدارس تیزهوشان شامل رشته ، استان ، شهرستان و اولویت بندی  3 گانه بین دبیرستان ها ی مورد تقاضای خود را تکمیل نماید .

 

 

 نحوه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

 

 

 

 

تذکر : چنان چه دانش آموز شرایط ثبت نام در آزمون ورودی مطابق ضوابط اختصاصی مدارس استعداد درخشان را نداشته باشد اجازه شرکت در آزمون را ندارد . در صورت ثبت نام و شرکت چنین دانش آموزی در آزمون ، قبولی وی لغو و بی اثر خواهد بود . 

 

 

 

داوطلب می بایست در بازه زمانی مشخص ، هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان را پرداخت نماید .

 

 

نحوه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

 

 

۵برای پرداخت هزینه آزمون تیزهوشان در بازه زمانی مقرر ، داوطلبان می بایست در بخش مدیریت روی علامت + کلیک نمایند . در این صورت با پیغامی به این شرح مواجه خواهید شد

 

 

در صورت انتخاب این گزینه و پرداخت وجه ، ثبت نام نهایی شده و مشخصات شما قابل ویرایش نمی باشد . آیا نسبت به ادامه فرایند اطمینان دارید ؟در صورت تایید ، وارد مرحله پرداخت هزینه می شوید .

 

 

 

طبق اطلاعیه صادر شده از طرف سازمان ملی استعداد های درخشان ثبت نام مدارس تیزهوشان در پایه های هفتم و دهم از 11 فروردین ماه 1400 آغاز خواهد شد.

 

 

توجه : داوطلبان پس از طی مراحل فوق و پرداخت هزینه آزمون شماره پیگیری را حتما دریافت نموده و جهت استفاده های بعدی نزد خود نگهداری کنند .

 

در ادامه بخوانید: پرداخت هزینه آزمون تیزهوشان

 



 

 

 

برای اطلاع از اخبارهای مرتبط با آزمون تیزهوشان 1400 - 1401 می توانید عضو کانال تلگرام مدارس تیزهوشان هیوا شوید . ضمنا مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا آماده اند تا پاسخگوی تمامی سوالات شما در خصوص نحوه ثبت نام مدارس تیزهوشان ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ از طریق خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا باشند .

 

 




سوالات متداول

 

1- ✔️ نحوه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان به چه صورت است ؟

✔️ ثبت نام آزمون تیزهوشان پایه هفتم و دهم هر ساله به صورت اینترنتی انجام می شود که در این مقاله به آدرس سایت ثبت نام تیزهوشان اشاره شده است .



2- ✔️ زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان در چه تاریخی آغاز می شود ؟

✔️ ثبت نام مدارس تیزهوشان معمولا در بهمن ماه آغاز می شود که به محض آغاز ثبت نام آزمون تیزهوشان برای سال تحصیلی جدید ، در این مقاله اطلاع رسانی لازم انجام خواهد شد .



3- ✔️ برای دریافت دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان جهت ورورد به پایه دهم باید به چه سایتی مراجعه نمود ؟

✔️ داوطلبان جهت دریافت دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1400 - 1401 باید در زمان ثبت نام به سایت استعدادهای درخشان مراجعه نمایند که آدرس آن در این مقاله آمده است .

منبع : راهنمای ثبت نام آزمون تیزهوشان سال

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.