ثبت نام آزمون مدارس علامه طباطبایی دوره دوم متوسطه

۱,۸۳۲ بازديد

 دانش آموزان علاقه مند به تحصیل در مدارس دوره دوم متوسطه علامه طباطبایی باید در زمان ثبت نام این مدارس که طی انتشار اطلاعیه ای مشخص می شود ، به شرط داشتن شرایط لازم جهت ثبت نام در آزمون اقدام به پر کردن فرم پیش ثبت نام خود نمایند .



مجتمع فرهنگی و آموزشی علامه طباطبایی ، یکی از مدارس غیرانتفاعی تهران است که سالانه در مقاطع دوره اول و دوم متوسطه اقدام به پذیرش دانش آموز می نماید . مدارس علامه طباطبایی به دلیل داشتن امکانات آموزشی و رفاهی برتر نسبت به سایر مدارس جزو بهترین دبیرستان های تهران محسوب می شوند .

دانش آموزان و خانواده های بسیاری علاقه مند به ثبت نام فرزندان خود در مقطع متوسطه اول و دوم مدارس علامه طباطبایی هستند . آموزش ها و موارد درسی ارائه شده در این مدارس با مدارس عادی متفاوت بوده و بسیاری از موارد کمک آموزشی و امکانات مناسب جهت پیشرفت تحصیلی دانش آموزان را شامل می شود .

مجتمع فرهنگی و آموزشی علامه طباطبایی ، هرساله برای پذیرش دانش آموزان اقدام به برگزاری آزمون های ورودی ثبت نام در مدارس متوسطه اول و دوم می نماید لذا در ادامه این مقاله قصد داریم درباره ثبت نام آزمون ورودی مدارس علامه طباطبایی دوره دوم متوسطه 99 - 1400 ، زمان و شرایط ثبت نام آزمون ورودی پایه دهم و زمان برگزاری آزمون توضیحات کافی ارائه دهیم .

 

 

” پس از دریافت کد و رمز حداکثر ظرف مدت هفت روز باید ثبت نام اینترنتی تکمیل شود . “

 

زمان ثبت نام آزمون ورودی مدارس علامه طباطبایی دوره دوم متوسطه ۹۹ - ۱۴۰۰

با توجه به تغییرات ایجاد شده در برنامه ریزی های آموزشی و زمان بندی ها تحصیلی مدارس و دانش آموزان در حال حاضر نمی توان زمان دقیقی را برای ثبت نام آزمون مدارس متوسطه دوم علامه طباطبایی ۹۹ - ۱۴۰۰ پیش بینی کرد و از طرفی هم ممکن است امکان ثبت نام در این آزمون از اوایل بهمن ماه برای داوطلبان فراهم گردد .

جهت اطمینان خاطر دانش آموزان و والدین آن ها در صورت اعلام تاریخ دقیق ثبت نام آزمون مدارس متوسطه دوم علامه طباطبایی 99 - 1400 در این مقاله اطلاع رسانی های لازم به عمل خواهد آمد .

 

در حال حاضر زمان دقیقی برای ثبت نام آزمون مدارس متوسطه دوم علامه طباطبایی ۹۹ - ۱۴۰۰ از سوی هیچ سازمان مرتبطی مشخص نشده است . به محض اعلام تاریخ دقیق ثبت نام در این قسمت اطلاع رسانی خواهد شد .

 

بیشتر بخوانید: آدرس دبیرستان های دخترانه و پسرانه متوسطه دوم علامه طباطبایی

 

 

نحوه ثبت نام آزمون ورودی مدارس علامه طباطبایی دوره دوم متوسطه ۹۹ - ۱۴۰۰

متقاضیان برای ثبت نام آزمون ورودی پایه دهم مدارس علامه طباطبایی 99 - 1400 می توانند از طریق سایت www.mat.ir به سامانه ثبت نام مراجعه نموده و پس از ثبت اطلاعات خواسته شده ، کد و رمز ویژه ثبت نام را از طریق پیامک دریافت نمایید .

به منظور راهنمایی بهتر داوطلبان شرکت در آزمون ورودی پایه دهم مدارس علامه طباطبایی 99 - 1400 در این بخش مراحل مربوط به ثبت نام در مدارس متوسطه دوم علامه طباطبایی را به صورت مرحله به مرحله بررسی می نماییم .

 

 نحوه ثبت نام آزمون ورودی مدارس علامه طباطبایی دوره دوم متوسطه ۹۹ - ۱۴۰۰

 

 ابتدا وارد سامانه ثبت نام آزمون ورودی مدارس متوسطه دوم علامه طباطبایی به آدرس www.mat.ir شوید .

 در مرحله بعد اطلاعات خواسته شده را با دقت وارد کرده و پس از اطمینان از صحت اطلاعات وارد شده گزینه تایید را انتخاب نمایید .

در صورت درست بودن اطلاعات ورودی رمز ویژه ثبت نام از طریق پیامک برای شما ارسال می گردد .

سپس کد و رمز دریافتی ( ارسال شده از طریق پیامک ) خود را در سامانه وارد کرده و نسبت به تکمیل اطلاعات فردی و انتخاب واحد های مورد نظر خود به ترتیب اولویت اقدام نمایید .

در انتها  و پس از تکمیل اطلاعات خواسته شده ساعت و تاریخ جلسه توجیهی خود را انتخاب نمایند . 

 

 لازم به ذکر است که تا 10 روز قبل از برگزاری آزمون این امکان برای شما وجود دارد که برای تغییر اولویت های انتخابی اقدام نمایید و برای انجام این تغییرات کافی است مجددا به سامانه ثبت نام مراجعه نمایید .

 

بیشتر بخوانید: ثبت نام مدارس نمونه دولتی نهم به ده 99 - 1400

 

 

 

 

منابع آزمون ورودی مدارس علامه طباطبایی دوره دوم متوسطه ۹۹ - ۱۴۰۰

سوالات آزمون ورودی پایه دهم علامه طباطبایی ۹۹ - ۱۴۰۰ از کتاب های ریاضی و علوم پایه های هفتم ، هشتم و نهم طراحی خواهد شد . و سوالات هوش و خلاقیت با توجه به استعداد دانش آموزان طراحی می شود و تقریبا می توان گفت فراتر از مطالب کتاب های درسی می باشد .

در جدول ارائه شده در این قسمت نام دروس ، تعداد سوالات و زمان تعیین شده برای هریک از سوالات طراحی شده برای آزمون ورودی پایه دهم علامه طباطبایی 99 - 1400 ارائه شده است که با اطلاع از این موارد می توانید به میزان بیشتری خود را برای آزمون ورودی این مدارس آماده سازید .

 

 

نام درس تعداد سوال زمان ( دقیقه )
ریاضیات و علوم 50 80
هوش و خلاقیت و درک ادبی  25 45

 

در ادامه بخوانید: ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 99 - 1400

 

 

 

شرایط ثبت نام و پذیرش آزمون ورودی مدارس علامه طباطبایی دوره دوم متوسطه ۹۹ - ۱۴۰۰

شرط ثبت نام آزمون ورودی پایه دهم مدارس علامه طباطبایی 99 - 1400 دارا بودن معدل کل 19 و بالاتر در کارنامه پایانی پایه هشتم و یا معدل 19 و بالاتر در کارنامه نیمسال اول پایه نهم است . پذیرش در مدارس علامه طباطبایی دو مرحله ای می باشد که در ادامه این قسمت هر یک از این شرایط برای داوطلبان ذکر می شود :

 در مرحله اول و بعد از برگزاری آزمون ، در زمان اعلام نتایج ، این مدارس تا یک و نیم برابر ظرفیت اعلام قبولی می کنند .

 در مرحله دوم  دانش آموزانی که حد نصاب قبولی در این مدارس را کسب کرده باشند دعوت به مصاحبه حضوری می شوند .

 دانش آموزان به شرط کسب رتبه علمی لازم و با توجه به اولویت های انتخابی خود ، امکان ثبت نام در مدارس علامه طباطبایی را به دست می آورند .

 

زمان برگزاری و اعلام نتایج آزمون مدارس علامه طباطبایی دوره دوم متوسطه ۹۹ - ۱۴۰۰

 

در حال حاضر زمان دقیقی برای برگزاری آزمون ورودی پایه دهم مدارس علامه طباطبایی 99 - 1400 مشخص نشده است اما به محض اعلام تاریخ دقیق این مقاله به روز رسانی شده و در این قسمت اطلاعات لازم ارائه خواهد شد .

داوطلبان با به همراه داشتن اصل و تصویر کارنامه ای که معدل آن در سامانه ثبت نام ذکر شده است باید در جلسه توجیهی که هنگام ثبت نام تاریخ و ساعت آن را مشخص کرده اند جهت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مدارس علامه طباطبایی حضور پیدا کنند .
نتایج آزمون ورودی مدارس علامه طباطبایی ۹۹ - ۱۴۰۰ به صورت اینترنتی و با استفاده از کد و رمزی که هنگام ثبت نام دریافت کرده اید قابل مشاهده خواهد بود . معمولا تا 48 ساعت پس از برگزاری آزمون نتایج بر روی وب سایت مجتمع مدارس علامه طباطبایی قرار میگیرد .

 

در ادامه بخوانید: نحوه ثبت نام آزمون نمونه دولتی 99 - 1400



سوالات متداول

 

1- ✔️ شرایط ثبت نام در مدارس علامه طباطبایی 99 - 1400 پایه دهم چیست ؟

✔️ شرط ثبت نام در مدارس علامه طباطبایی پایه دهم داشتن حداقل معدل 19 پایه هشتم و یا کسب حداقل معدل 19 نوبت اول پایه نهم می باشد که در این مقاله جزئیات آزمون مدارس علامه طباطبایی پایه دهم ارائه شده است .



2- ✔️ آیا پس از ثبت نام در مدارس علامه طباطبایی پایه دهم امکان تغییر اولویت مدارس انتخابی داریم ؟

✔️ بله پس از ثبت نام در مدارس علامه طباطبایی پایه دهم امکان تغییر اولویت مدارس انتخابی داریم که در متن این مقاله جزئیات زمان و سایت ویرایش اولویت های انتخابی توضیح داده شده است .



3- ✔️ منابع آزمون مدارس علامه طباطبایی ۹۹ - ۱۴۰۰ پایه دهم چه دروسی می باشند ؟

✔️ منابع آزمون مدارس علامه طباطبایی پایه دهم دروس ریاضی ، علوم و هوش و خلاقیت و درک ادبی که در متن این مقاله به شرح جزئیات  منابع آزمون مدارس علامه طباطبایی پایه دهم پرداخته شده است .

منبع : ثبت نام آزمون مدارس علامه طباطبایی دوره دوم متوسطه

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.