دانلود دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور

۱,۸۴۵ بازديد

سازمان سنجش به عنوان مجری برگزاری کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99 ، دفترچه ثبت نام این آزمون را بر روی سایت خود قرار داده و داوطلبان را با شرایط و ضوابط ثبت نام آشنا می کند . متقاضیان با دانلود دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ۹۹ که در متن مقاله نیز قرار دارد ، می توانند ضمن اطلاع از این شرایط ، لیست رشته محل های ارائه شده را بررسی کرده و با تکمیل فرم ثبت نام علاقه مندی خود را اعلام نمایند . 

 

سازمان سنجش به منظور آگاهی داوطلبان از شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99 دفترچه راهنمایی منتشر کرده و بر روی سایت خود به آدرس sanjesh.org قرار می دهد . متقاضیان پس از مطالعه این دفترچه در صورت واجد شرایط بودن می توانند نسبت به تکمیل فرم اینترنتی و انتخاب رشته محل های مورد علاقه خود اقدام نمایند .

دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ۹۹ علاوه بر شرایط و ضوابط ثبت نام حاوی لیست رشته های امتحانی ، منابع کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ، هزینه ثبت نام ، نحوه ثبت نام و جدول رشته محل های ارائه شده می باشد که در قالب بندهای مختلف در اختیار داوطلبان قرار می گیرد . در ادامه برای آشنایی بیشتر به بررسی دفترچه راهنمای ثبت نام ارشد فراگیر و دانلود آن می پردازیم .

 

زمان انتشار دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ۹۹

سالیان گذشته ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99 از نیمه دوم مهر ماه صورت گرفت و هم زمان لینک دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور نیز در سایت سازمان سنجش فعال شد . امسال نیز با توجه به زمان ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر از 5 آذر ماه ، شاهد انتشار دفترچه ثبت نام فراگیر در این بازه زمانی هستیم .

متقاضیان می بایست پس از مطالعه این دفترچه و تکمیل فرم اینترنتی ، خود را برای حضور در جلسه آزمون آماده نموده و با سایر داوطلبان به رقابت بپردازند . با توجه به ساختار متفاوت آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور با کنکور کارشناسی ارشد داوطلبان باید خود را برای آزمونی آماده کنند که سوالات آن از دروس ترم اول مقطع کارشناسی ارشد طراحی شده است . 

 

 

 

  لینک دانلود دفترچه ارشد فراگیر پیام نور 99

 

 

 

به داوطلبان توصیه می کنیم با عضویت در کانال تلگرام کارشناسی ارشد از آخرین اخبار و اطلاعیه های مربوطه باخبر شوند .

بیشتر بخوانید: ثبت نام ارشد فراگیر

 

 

بخش های مختلف دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 98 - 99

دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99 از چند بخش تشکیل شده که در ادامه به توضیحات مختصری در خصوص هر بخش می پردازیم :

شرایط و ضوابط ثبت نام

در این قسمت شرایط عمومی ، شرایط اختصاصی ، مدارک تحصیلی مورد پذیرش ، مقررات وظیفه عمومی و شرایط ثبت نام اتباع غیر ایرانی درج شده که هر داوطلب با بررسی این موارد می تواند وضعیت خود را برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ۹۹ ارزیابی کند . 

 

رشته های تحصیلی دوره دانش پذیری

داوطلبان با بررسی جدول منتشر شده در این بخش می توانند رشته امتحانی مورد نظر خود را انتخاب نمایند . 

منابع آزمون
داوطلبان در این قسمت می توانند از منابع کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور مطلع شده و پس از تهیه به مطالعه آن بپردازند . 

هزینه ثبت نام


در این بخش ضمن اعلام هزینه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جدول مربوط به شهریه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور نیز درج شده است . این جدول شامل شهریه ثابت و متغیر بوده که هر داوطلب با بررسی آن می تواند توان مالی خود را تخمین بزند . 

نحوه ثبت نام


در این قسمت داوطلب می تواند با مراحل ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99 آشنا شده و بر اساس آن فرم اینترنتی ثبت نام را تکمیل نماید .

بیشتر بخوانید: شهریه ارشد فراگیر

 

 

 

 

توضیحات تکمیلی در خصوص آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور

در ادامه شاهد توضیحاتی در خصوص مراحل بعدی آزمون هم چون زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ۹۹ ، زمان دریافت کارت ورود به جلسه و زمان اعلام نتایج نهایی این آزمون می باشیم که به صورت مختصر و جزئی به آن پرداخته شده است . هم چنین به منظور آشنایی داوطلبان با ضوابط دوره دانش پذیری و دانشجویی بخشی از دفترچه نیز به این موضوع اختصاص یافته است . 

 

نحوه تکمیل فرم ثبت نام


سازمان سنجش به منظور کاهش خطا و اشتباه داوطلبان ، فرم پیش نویس ثبت نام این آزمون را در انتهای دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور قرار داده و نحوه تکمیل هر یک از بندهای آن را به طور کامل شرح می دهد . 

 

جدول رشته محل های کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور


داوطلبان با بررسی این قسمت می توانند رشته محل های مورد علاقه خود را انتخاب نموده و به ترتیب اولویت در فرم اینترنتی ثبت نام درج نمایند . 


هر چند مطالعه دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ۹۹ پاسخگوی بسیاری از سوالات داوطلبان خواهد بود اما در صورت نیاز می توانید از تجربیات کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا نیز استفاده نموده و از خدمات سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا بهره مند شوید .   

در ادامه بخوانید: لیست رشته های ارشد فراگیر

 

 




سوالات متداول

 

1- ✔️ دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99 چگونه در اختیار داوطلبان قرار می گیرد ؟

✔️ سازمان سنجش به عنوان مجری برگزاری کنکور ارشد فراگیر پیام نور دفترچه راهنمای این آزمون را بر روی سایت خود قرار می دهد .



2- ✔️ آیا دانشگاه های مورد پذیرش رشته های کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور در دفترچه ثبت نام این آزمون منتشر می شود ؟

✔️ بله ، داوطلبان با دانلود دفترچه ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور 99 می توانند از رشته محل های ارائه شده مطلع شوند .



3- ✔️ آیا منابع مندرج در دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99 برای موفقیت در این آزمون کافی است ؟

✔️ بله ، در صورتی که مطالعه منابع کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور با برنامه ریزی و دقت کافی انجام شود منجر به قبولی داوطلب خواهد شد .

منبع : دانلود دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.