اسامی پذیرفته شدگان دانشگاه علوم انتظامی امین

۱,۸۲۶ بازديد

اسامی پذیرفته شدگان دانشگاه افسری علوم انتظامی امین در سال ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱​ طی دو مرحله اعلام نتایج اولیه و جواب نهایی به اطلاع شرکت کنندگان میرسد . نیروی انتظامی ، نتایج را به صورت فراخوان با ارسال پیامک و یا تماس تلفنی به اطلاع پذیرفته شدگان هر مرحله می رساند . 



یکی از دانشگاه های پر متقاضی بین داوطلبان مرد ، دانشگاه علوم انتظامی امین است . این دانشگاه با توجه به موقعیت شغلی و استخدام دائم بعد از فارغ التحصیلی بسیار مورد توجه علاقمندان به رشته افسری نیروی انتظامی قرار گرفته است .

از آنجایی که پذیرش و گزینش دانشگاه افسری علوم انتظامی امین شامل دو فیلتر آزمون کتبی و مصاحبه می باشد ، متقاضیان لازم است هر دو مرحله را با موفقیت پشت سر گذاشته تا در این دانشگاه پذیرش شوند . 

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران پس از برگزاری هر مرحله از گزینش داوطلبان یعنی آزمون کتبی و آزمون شفاهی ، نتیجه آن مرحله و اسامی پذیرفته شدگان را از طریق هسته های گزینش اطلاع رسانی می کند و داوطلبان نیز باید طبق اطلاع رسانی این سازمان ها برای سایر مراحل پذیرش آماده شوند .

با توجه به اهمیت اطلاع به موقع داوطلبان از اسامی پذیرفته شدگان دانشگاه علوم انتظامی امین در ادامه این مقاله زمان و نحوه اعلام نتایج اولیه و نهایی دانشگاه علوم انتظامی امین در سال 1400 - 1401 ارائه شده است .

 

اسامی پذیرفته شدگان اولیه دانشگاه علوم انتظامی امین ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

با اتمام زمان برگزاری آزمون کتبی دانشگاه افسری علوم انتظامی امین ، شرکت کنندگان این آزمون در انتظار اخبار و اطلاعیه های مختلفی در خصوص اسامی پذیرفته شدگان اولیه دانشگاه علوم انتظامی امین هستند  . 

پس از برگزاری این آزمون نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به بررسی پاسخنامه های داوطلبان پرداخته و نتایج را به صورت فراخوان ( تماس یا ارسال پیامک ) اعلام می کند . هر داوطلب می بایست با توجه به اطلاع رسانی صورت گرفته خود را برای مرحله بعدی که همان شرکت در جلسه مصاحبه است آماده کند .

بیشتر بخوانید:اعلام نتایج اولیه دانشگاه علوم انتظامی امین

 

 

اسامی پذیرفته شدگان نهایی دانشگاه علوم انتظامی امین ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

پس از برگزاری مرحله دوم پذیرش دانشگاه علوم انتظامی امین که همان مصاحبه و بررسی ( سلامت جسمانی ، تست پزشکی ، ورزش ، مصاحبه و... ) است ، شرکت کنندگان منتظر دریافت نتایج خود هستند . به این ترتیب ارگان مربوطه نمرات اکتسابی داوطلبان را در هر دو مرحله بررسی کرده و اسامی و امتیازهای دریافتی داوطلبان را به نیروی انتظامی ارائه می کنند .

 نحوه اعلام نتایج دانشگاه افسری علوم نتظامی امین بر خلاف اعلام نتایج دانشگاه افسری ارتش اینترنتی نبوده و اسامی پذیرفته شدگان همانند مرحله اول به صورت پیامک یا تماس تلفنی اعلام می شود . بنابراین هیچ گونه اطلاع رسانی در خصوص اعلام نتایج نهایی دانشگاه علوم انتظامی امین در سایت gozinesh.police.ir صورت نمی پذیرد .

 البته متقاضیان می توانند از طریق هسته های گزینش استان محل سکونت خود ، پیگیر اسامی پذیرفته شدگان نهایی دانشگاه علوم انتظامی امین باشند .

بیشتر بخوانید: اعلام نتایج نهایی دانشگاه علوم انتظامی امین

 

 

 

 

 اگر در این مرحله از آزمون اسم شما به عنوان پذیرفته شده در دانشگاه علوم انتظامی امین اعلام نشد ، باید بدانید که آخر راه نیست و می توانید در صورت علاقه برای استخدام درجه داری نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اقدام کنید .

در نظر داشته باشید مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا آماده اند که شما را در انجام مصاحبه دانشگاه علوم انتظامی امین و نحوه مشاهده اسامی پذیرفته شدگان دانشگاه علوم انتظامی امین به بهترین شکل ممکن یاری دهند . برای ارتباط با مشاوران هیوا می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا استفاده کنید .

در ادامه بخوانید:استخدام نیروی انتظامی

 

 




سوالات متداول

 

1- ✔️ اسامی پذیرفته شدگان دانشگاه افسری امین به چه صورت منتشر می شود ؟

✔️ نتایج این دانشگاه به صورت فراخوان اعلام می شود که جزئیات دقیق آن در متن مقاله ارائه شده است .



2- ✔️ اسامی پذیرفته شدگان دانشگاه علوم انتظامی امین در چند مرحله اعلام می شود ؟

✔️ نتایج این دانشگاه طی دو مرحله اعلام نتایج اولیه و نهایی به اطلاع پذیرفته شدگان می رسد که برای اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه اعلام اسامی می توانید به متن مقاله مراجعه کنید .



3- ✔️ آیا اسامی پذیرفته شدگان دانشگاه افسری علوم انتظامی امین به صورت اینترنتی اعلام می شود ؟

✔️ خیر - جواب پذیرش این دانشگاه به صورت ارسال پیامک و یا تماس تلفنی اعلام می شود که جزئیات دقیق در متن مقاله ارائه شده است .

منبع : اسامی پذیرفته شدگان دانشگاه علوم انتظامی امین

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.