سامانه ثبت نام و اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی inbr.ir

۱,۸۸۷ بازديد

ثبت نام آزمون نظام مهندسی 99 در 7 رشته برگزار می شود و داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی به نشانی inbr مراحل ثبت نام خود را به صورت اینترنتی انجام دهند . خاطر نشان می شود اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی ۹۹ نیز همین سامانه انجام می شود .



سازمان نظام مهندسی هر ساله در دو نوبت اقدام به برگزاری آزمون نظام مهندسی جهت اعطای پروانه اشتغال به کار پایه 3 به پذیرفته شدگان این آزمون می کند . ثبت نام آزمون نظام مهندسی ۹۹ برای علاقه مندان ورود به حرفه مهندسان در رشته های معماری ، عمران ، تاسیسات مکانیکی ، تاسیسات برقی ، شهرسازی ، نقشه برداری و ترافیک با صلاحیت های نظارت ، طراحی ، اجرا و محاسبات به صورت اینترنتی انجام می شود .

علاقه مندان به شرکت در این آزمون می بایست ابتدا با مراجعه به سایت معاونت مسکن و ساختمان دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون نظام مهندسی 99 را دانلود کرده و مطالعه نمایند و پس از بررسی تمامی شرایط عمومی و اختصاصی می توانند نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند . هم چنین این دسته از داوطلبان برای اطلاع از نتایج خود نیز باید به این سامانه مراجعه کنند . لذا در ادامه این مقاله به معرفی سایت ثبت نام و اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی 99 به همراه ارائه لینک پرداخته ایم .

 

سایت و لینک ثبت نام آزمون نظام مهندسی 99

 لینک ثبت نام آزمون نظام مهندسی در هر دو نوبت مهر ( نیمسال اول ) و اسفند ماه ( نیمسال دوم ) در سایت inbr.ir فعال می شود و متقاضیان موظف هستند کلیه مراحل ثبت نام اعم از دریافت دفترچه ، پرداخت هزینه ثبت نام آزمون نظام مهندسی ، تکمیل فرم ثبت نام دریافت آزمون نظام مهندسی 99 را از طریق سایت مذکور انجام دهند .

 

 با اعلام برخی از مسئولین و روسای سازمان نظام مهندسی مهلتی مجدد برای ثبت نام آزمون نظام مهندسی نیمسال دوم سال 98 که به خاطر کرونا به تعویق افتاده بوده ، در نظر گرفته شده است . با استناد به رویه ثبت نام آزمون نظام مهندسی نیمسال اول دوره های قبلی ، پیش بینی می شود ، لینک ثبت نام آزمون نظام مهندسی نیمسال اول ۹۹ در بازه تیر ماه فعال شود .

 

 ثبت نام آزمون نظام مهندسی نیمسال اول 99 احتمالا در بازه زمانی تیر ماه انجام خواهد شد که به محض آغاز نام نویسی لینک ثبت نام آزمون نظام مهندسی 99 در این قسمت فعال خواهد شد .

 

 داوطلبان آزمون نظام مهندسی ۹۹ می توانند با عضویت در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی هیوا از زمان دقیق آغاز ثبت نام آزمون نظام مهندسی ۹۹ مطلع شوند .

حتما بخوانید: زمان ثبت نام آزمون نظام مهندسی

 

سایت و لینک اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی 99

 علاوه بر مراحل ثبت نام آزمون نظام مهندسی 99 ، اعلام نتایج این آزمون نیز از طریق سامانه معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی به نشانی inbr.ir انجام می شود . لینک اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی نیمسال اول و نیمسال دوم مدتی پس از زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی در سایت inbr.ir فعال می شود .

 

 سال گذشته نتایج آزمون نظام مهندسی نیمسال اول در تاریخ 20 آذر ماه اعلام شده است . با توجه به عدم اعلام زمان دقیق اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی نیمسال اول 99 و با استناد به رویه اعلام نتایج سال گذشته پیس بینی می شود لینک اعلام نتایج آزمون نیمسال اول 99 نیز در همین بازه زمانی فعال شود .

 

اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی نیمسال اول 99 احتمالا در بازه زمانی آذر ماه انجام خواهد شد که به محض اعلام شدن نتایج لینک مشاهده جواب آزمون نظام مهندسی 99 در این قسمت فعال خواهد شد .

 

 داوطلبان آزمون نظام مهندسی ۹۹ می توانند با عضویت در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی هیوا از زمان دقیق اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی ۹۹ مطلع شوند .

در ادامه بخوانید: اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی

 

اگر پس از مطالعه مقاله سایت ثبت نام و اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی 99 ، سوالی در این زمینه دارید جواب آن را از طریق مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا جویا شوید . همچنین خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا پل ارتباطی مشاوران تحصیلی هیوا با شماست .



سوالات متداول

 

1- ✔️ ثبت نام آزمون نظام مهندسی به چه صورتی انجام می شود ؟

✔️ ثبت نام این آزمون به صورت اینترنتی انجام می شود که به محض آغاز نام نویسی لینک ثبت نام در این مقاله فعال می شود .



2- ✔️ ثبت نام آزمون نظام مهندسی از کدام سایت انجام می شود ؟

✔️ لینک ثبت نام آزمون نظام مهندسی  در سایت inbr.ir فعال می شود که به محض آغاز ثبت نام لینک مستقیم نام نویسی آزمون در این مقاله نیز فعال می شود .



3- ✔️ نتایج آزمون نظام مهندسی به چه صورتی اعلام می شود ؟

✔️ همانطور که در این مقاله اشاره شده است ، نتایج این آزمون به صورت اینترنتی اعلام می شود .

منبع : سامانه ثبت نام و اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی inbr.ir

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.