دفترچه انتخاب رشته انسانی

۱,۸۸۵ بازديد

سازمان سنجش به منظور انتخاب رشته داوطلبان کنکور انسانی و آگاهی از کد رشته محل ها ، ظرفیت ، جنسیت پذیرش ، شرایط  ، ضوابط ، موانع محرومیت و ... دفترچه ای تحت عنوان دفترچه انتخاب رشته کنکور انسانی منتشر می کند . این دفترچه در بازه زمانی معین بعد از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری به صورت اینترنتی منتشر می شود .



کنکور انسانی یکی از گروه های آزمایشی کنکور سراسری است که دارای پنج زیر گروه می باشد و در هر زیر گروه ضرایب دروس با هم متفاوت است . بیشترین رقابت در میان داوطلبان گروه انسانی بر سر پزشکی می باشد . داوطلبان انسانی بعد از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 99 و مشاهده کارنامه اولیه کنکور از رتبه و تراز خود در هر زیر گروه و میزان درصد های به دست آورده مطلع خواهند شد .

داوطلبان گروه آزمایشی انسانی بعد از اعلام نتایج اولیه بی صبرانه منتظر انتشار دفترچه انتخاب رشته کنکور انسانی هستند که این دفترچه انتخاب به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org منتشر می شود .

از مندرجات دفترچه انتخاب رشته کنکور انسانی ۹۹ می توان به ضوابط کلی پذیرش دانشجو ، نحوه تاثیر سهمیه مناطق ، نحوه تاثیر سهمیه ایثارگران در انتخاب رشته کنکور و ظرفیت پذیرش دانشجو در دوره های روزانه ، شبانه ، پردیس ، نیمه حضوری ، مجازی ، پیام نور و غیرانتفاعی اشاره کرد . با توجه به اهمیت مندرجات این دفترچه برای متقاضیان در ادامه این مقاله لینک دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری انسانی 99 قرار داده شده است .

 

دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری انسانی 99

 سازمان سنجش با انتشار دفترچه انتخاب رشته کنکور انسانی 99 کد رشته محل های این گروه آزمایشی را به همراه ظرفیت و جنسیت پذیرش هر کد رشته محل را اعلام می کند . داوطلبان مجاز به انتخاب رشته پس از بررسی این جداول و بخش های دیگر دفترچه انتخاب رشته می توانند 150 کد رشته محل متناسب با علاقه خود را انتخاب نمایند .

 داوطلبان گروه آزمایشی انسانی می توانند با استفاده از نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری هیوا محدوده شانس قبولی خود را با انتخاب کردن گروه آزمایشی انسانی و مشخص کردن نوع سهمیه و رتبه در سهمیه مشاهده نمایند . 

بر اساس اطلاعیه سازمان سنجش ، دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری انسانی 99 از روز دوشنبه 31 شهریور ماه بر روی سایت سازمان سنجش منتشر می شود . 

 به منظور آشنایی داوطلبان با جزئیات دفترچه انتخاب رشته ، در جدول زیر لینک دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور انسانی 98 قرار داده شده و به محض انتشار دفترچه انتخاب رشته کنکور انسانی 99 ، مقاله به روز رسانی خواهد شد . 

 

لینک دانلود دفترچه زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته کنکور 99
دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور انسانی 98 31 شهریور ماه

 

لینک دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری انسانی 99 به محض انتشار فعال می شود  داوطلبان می توانند برای اطلاع از زمان دقیق انتشار دفترچه عضو  کانال تلگرام مشاوره کنکور سراسری هیوا و صفحه اینستاگرام مشاوره کنکور سراسری هیوا شوند . 

بیشتر بخوانید: نحوه انتخاب رشته کنکور سراسری 99

 

 

 

 

 

با توجه به نکات مهمی که در دفترچه انتخاب رشته کنکور انسانی ۹۹ ذکر شده ، به داوطلبان توصیه می کنیم در صورت داشتن هر گونه سوال در خصوص بند های مختلف دفترچه با کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا تماس گرفته و از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا بهره مند شوند .

 

 

 

 




سوالات متداول

 

1- ✔️ دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری انسانی 99 چه زمانی منتشر می شود ؟

✔️ طبق اطلاعیه سازمان سنجش این دفترچه 31 شهریور ماه 99 منتشر می شود که به محض انتشار لینک دسترسی به آن در متن مقاله قرار داده می شود .



2- ✔️ دفترچه انتخاب رشته کنکور انسانی 99 به چه صورت در اختیار متقاضیان قرار می گیرد ؟

✔️ این دفترچه به صورت اینترنتی منتشر می شود که به محض فعال شدن لینک دریافت دفترچه ، امکان دانلود آن در این مقاله فراهم می شود .



3- ✔️  دفترچه انتخاب رشته کنکور انسانی 99 ، شامل چه مواردی است ؟

✔️ این دفترچه شامل شرایط و ضوابط انتخاب رشته ، لیست کدرشته محل ها ، جنسیت ، ظریت پذیرش و... می باشد که توضیحات تکمیلی در متن مقاله ارائه شده است .

منبع : دفترچه انتخاب رشته انسانی

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.