تمدید مهلت انتخاب رشته کارشناسی ارشد آزاد

۱,۷۳۲ بازديد

دانشگاه آزاد با تمدید مجدد زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد 99 برای داوطلبان جا مانده از انتخاب رشته ،  امکان ثبت و یا ویرایش کد رشته ها مورد علاقه متقاضیان در سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد را فراهم می کند . معمولا انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد در نیمه دوم مرداد ماه می باشد .



سازمان سنجش پس از برگزاری کنکور کارشناسی ارشد 99 به بررسی پاسخنامه های داوطلبان پرداخته و با انتشار کارنامه کارشناسی ارشد وضعیت علمی آن ها را مشخص می کند . داوطلبانی که بر اساس این کارنامه مجاز به انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۹۹ شده اند می بایست رشته محل های مورد علاقه خود را انتخاب نمایند .

طبق روال هر سال ، بازه زمانی یک هفته الی 10 روز به این مرحله اختصاص می یابد . از این رو متقاضیان فرصت کافی برای مشورت و انتخاب رشته محل های متناسب با رتبه و تراز اکتسابی خود را خواهند داشت . اما از آن جا که این مرحله بعد از انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه های سراسری و به صورت مجزا صورت می گیرد ، ممکن است باعث جا ماندن برخی داوطلبان شود به همین دلیل در ادامه به توضیح تمدید مهلت انتخاب رشته کارشناسی ارشد 99 می پردازیم .

 

زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99

پس از انتشار کارنامه نتایج اولیه کارشناسی ارشد 99 توسط سازمان سنجش ، زمان انتخاب رشته ارشد در دانشگاه های سراسری و آزاد مشخص می شود . تاریخ انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد مدتی پس از همین فرآیند در دانشگاه ها سراسری صورت گرفته و دفترچه راهنمای انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد بر روی سایت این دانشگاه قرار منتشر می شود .

زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد در سال پیش از آخر تیر ماه آغاز شد و تا یک هفته ادامه داشت . بعد از آن نیز به علت در خواست داوطلبان تا 12 مرداد  تمدید شد . امسال با تعویق برگزاری کنکور ارشد 99 به علت شیوع بیماری کرونا احتمالا زمان انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد ۹۹ نیز با تأخیر و در شهریور ماه اتفاق می افتد .

 

 پس از فعال شدن لینک انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد ، متن مقاله بروزرسانی می شود .

 

به داوطلبان توصیه می شود برای آگاهی از تاریخ انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99 عضو کانال تلگرامی کارشناسی ارشد هیوا شده و یا صفحه اینستاگرامی کارشناسی ارشد هیوا را دنبال کنند .

بیشتر بخوانید: نحوه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

 

 

 

 

مشاوره زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99

بر اساس قوانین دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد داوطلبان می توانند نسبت به انتخاب 100 کد رشته محل متناسب با مجموعه امتحانی خود اقدام نمایند . بدین منظور می بایست رشته محل های مورد علاقه خود را از لیست رشته های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99 استخراج نموده و پس از مراجعه به سایت انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۹۹ در فرم اینترنتی مربوطه درج کنند .

در این بازه زمانی علاوه بر این که داوطلبان جا مانده می توانند به انتخاب رشته ارشد 99 بپردازد ، سایر متقاضیان نیز می توانند نسبت به ویرایش برخی از اطلاعات ثبت شده خود در سامانه اقدام کنند .
کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا نیز آماده اند شما را در انتخاب رشته ای دقیق و بی نقص یاری نموده و با استفاده از سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا تجربیات خود را در اختیار داوطلبان قرار دهند .

در ادامه بخوانید: ویرایش انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

 

 

 




سوالات متداول

 

1- ✔️ انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99 چه زمانی است ؟

✔️ احتمالا به علت تعویق برگزاری کنکور ارشد 99 ، زمان انتخاب رشته دراواخر شهریور ماه می باشد که به محض اعلام متن مقاله بروزرسانی می شود .



2- ✔️ آیا امکان ویرایش انتخاب رشته کارشناسی ارشد 99 دانشگاه آزاد درزمان تمدید مهلت انتخاب رشته وجود دارد ؟

✔️ بله ، با توجه به متن مقاله امکان ویرایش برخی از اطلاعات در زمان انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد 99 وجود دارد .



3- ✔️ امکان انتخاب چند کد رشته در زمان انتخاب رشته ارشد دانشگاه ازاد وجود دارد ؟

✔️ همان طور که در مقاله توضیح داده شد ، داوطلبان می توانند 100 کد رشته محل دانشگاه آزاد را انتخاب و ثبت کنند .

منبع : تمدید مهلت انتخاب رشته کارشناسی ارشد آزاد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.